12 uur in Abu Dabhi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miriam - WaarBenJij.nu 12 uur in Abu Dabhi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miriam - WaarBenJij.nu

12 uur in Abu Dabhi

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

05 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

Na een nacht vol dromen over gemiste vliegtuigenen ander doem senario's sta ik om half 6 fit en wel naast mijn bed. Jippie vakantie! Ik ben daar best aan toe moet ik eerlijk bekennen, en dan vooral om er te zijn. Thailand is welliswaar maar 12 uur vliegen vanaf hier maar ik moest natuurlijk weer zo nodig geld besparen dus die van mij duurt 24 uur met een tussenstop van, jawel, 12 uur in Abu Dabhi. Om de tijd daar door te komen neem ikgenoeg leesvoer en ander entertainment mee. Daar aangekomen bedenk ik me, he waarom ga ik niet gewoon in een hotel slapen! Wat inderdaad een topplan is als je de loterij hebt gewonnen of in het bezit bent van een geldboom. Gelukkig zijn ze hier ingesteld opmij en mijn lotgenoten en staan er overal bed/bankachtige strandstoelen, kan erger toch?

Het staat zeker niet in de top tien van beste nachten ooit, maar gelukkig ben ik een ster in me opkrullen tot de helft van mijn lengte en daar kan ik dus mijn voordeel mee doen:)
Omdat het Abu Dabhi is moet er om half 5 gebeden worden, dus iedereen (die dat gewend is) stopt massaal met zijn bezigheden en gaat op hun knieeen.

Na die eindeloos durende nacht is het tijd om de reis te vervolgen,wat zitten die stoelen met normaal te weinig beenruimte ineens lekker zeg!
Als ik geland ben gaat alles heel vlot, ik kan zo doorlopen bij de paspoo.rten controle, als ik aan kom lopen grijp ik mijn tas van de band en ik spring zo, een taxi in die me naar Kacharesort brengt. Mmm vannac ht slapen in.
e.en bed. Het vakantie gevoel begint te komen.

Morgen staat er om 5 uur een taxi voor de deur om me naar het vliegveld te brengen voor een vlucht naar Chiang mai waar ik Erwin en Ineke ontmoet.
Als er een aantal dagen radiostilte is komt dat omdat ik in de jungel zit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2015

this is the end

24 Augustus 2015

op sleeptouw

22 Augustus 2015

bye bye Koh Tao

21 Augustus 2015

aw leuk nou leuk

21 Augustus 2015

ov estafette
Miriam

Actief sinds 05 Aug. 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 3655

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: