Rendez vous - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Miriam - WaarBenJij.nu Rendez vous - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Miriam - WaarBenJij.nu

Rendez vous

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 Augustus 2015 | Thailand, Chiang Mai

Om half 5 gaat de wekker en natuurlijk vallen mijn ogen direct erna weer dicht om vervolgens om 5 uur wakker te schrikken. 5 uur staat de taxi voor de deur om me naar het vliegveld te brengen! Een goede voorbereiding is het halve werk, die vlieger gaat in dit geval zeker op. Mijn backpack en min rugzak voor de drie daagse trekking staan klaar voor vertrek en ik sta binnen een minuut buiten.
In die paar uur Thailand heb ik al gemerkt dat het erg vriendelijke mensen zijn, de communicatie verloopt soms stroef maar ze doen erg hun best om toch met je te praten. Het zijn een beetje de Belgen van Azie;).
Na een rit van 5 minuten bereik ik mijn bestemming, Don Mueang aiport. k had het blijkbaar bijna kunnen lopen maar voor die paar centen laat je je toch liever lekker brengen.
Het leuke van zo'n binnenlandse vlucht is dat je je even ontrekt aan het tourisme, ik ben de enige westerling hier op een paar oudere mannen na die vast een ander doel hebben met hun verblijf. Maar ik mag natuurlijk niet te snel oordelen.
Na een korte vlucht tref ik Ineke en Erwin buiten, toch mooi om elkaar aan de andere kant van de wereld te zien! Ineke heeft een lekker sappie voor me bij haar, de vitamines worden direct door mijn lichaam geabsorbeerd.
Met zijn drieen worden we in een soort overdekte pick up truck naar het hotel van Ineke's familie gebracht, waar we de jungel trekking mee gaan doen.