aw leuk nou leuk - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Miriam - WaarBenJij.nu aw leuk nou leuk - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Miriam - WaarBenJij.nu

aw leuk nou leuk

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

21 Augustus 2015 | Thailand, Koh Tao

Omdat Ineke over een paar dagen weggaat en ik dan in mijn eentje naar een ander eiland ga, en daar graag een scootertje wil huren leek het me een goed idee om eens goed uitgelegd te krijgen hoe zo'n ding werkt, en te proberen natuurlijk, want ik ben bang als je bij de scooter verhuur aan het begin al een half ongeluk veroorzaakt ze hem niet meer mee geven, en niet in de laatste plaats voor mijn eigen veiligheid.
Met een gezonde dosis spannig voel ik me net een zestien jarig meisje die haar scooter rijbewijs gaat halen. We zoeken een rustig weggetje en na wat tekst en uitleg start ik de scooter en ga ij ervoor. Wanneer ik het een beetje onder controle heb maak ik het wat moeilijker voor mezelf, dat moet ook wel want Thaise wegen zijn geen Nederlandse wegen, dus moet je niet staan te kijken van onverharde wegen met hobbels, putten en stenen. Misschien niet de beste plek om voor het eerst op zo'n ding te klimmen, maar je bent erna wel meteen advanced;-).
Na mijn les scooteren gaan we naar een baaitje Aw Leuk genaamd om nog even te snorkelen en op het strand te zitten. De naam alleen al, het kan toch niet anders dan dat het daar leuk is. Daar aangekomen blijkt het strand, jawel, gesloten. Een woeste thai stuurt toeristen weg die niets vermoedend naar binnen lopen. Hij loopt ze naar buiten te duwen en roept vol overtuiging NO! De illusie dat thaise mensen niet boos worden is in een klap verdwenen;-). Aw leuk nou leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2015

this is the end

24 Augustus 2015

op sleeptouw

22 Augustus 2015

bye bye Koh Tao

21 Augustus 2015

aw leuk nou leuk

21 Augustus 2015

ov estafette
Miriam

Actief sinds 05 Aug. 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3673

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: