bye bye Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Miriam - WaarBenJij.nu bye bye Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Miriam - WaarBenJij.nu

bye bye Koh Tao

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

22 Augustus 2015 | Thailand, Koh Tao

Vandaag is de dag aangebroken dat we koh tao gaan verlaten. Ineke's vakantie zit erop en ik ga me nog even vermaken op een ander eilandje, koh chan genaamd. Dit eiland heeft zijn naam te danken aan zijn vorm, wat op een achterwerk van een olifant lijkt en chan betekend olifant, dus vandaar.
We reizen samen naar Bangkok en kunnen zodoende weer drie vervoersmiddelen aan onze lijst met vehicles toevoegen, de slowboat, de nighttrain en de metro, we hebben natuurlijk al een keer 's nachts met de trein gereisd maar in tegenstelling tot derde klas hebben we nu eerste klas, ik ben benieuwd.
Maar voor we koh tao verlaten nemen we eerst nog een massage, omdat mijn roodverbrande net iets te veruitgerekte armen en benen en rug nog niet helemaal klaar zijn voor een echte thaise massage besluit ik een voetmassage te nemen. Het was best ontspannend, behalve toen ze met een stokje tussen mijn tenen ging prikken, dat kietelde enorm en daar kan ik niet tegen, dus lachen gieren brullen.
Dan is het tijd om naar de boot te gaan.
Dag koh tao ik ga je missen, met je mooie stranden en het mooie weer en vooral het acht koppig tellend personeel van het laatste hotel wat ons iedere ochtend met een glimlach stond op te wachten, kapun ka!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2015

this is the end

24 Augustus 2015

op sleeptouw

22 Augustus 2015

bye bye Koh Tao

21 Augustus 2015

aw leuk nou leuk

21 Augustus 2015

ov estafette
Miriam

Actief sinds 05 Aug. 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 3672

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: